چرا فرش شاپرک ؟

 

شرکت فرش شاپرک دلیجان در سال 1383 در زمینی به وسعت 150.000 مترمربع در قطب صنعتی بوعلی سینا دلیجان تاسیس گردید.

هدف از راه اندازی این شرکت ، تولید و توزیع انواع فرش ماشینی با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات بافندگی و بهره گیری از انواع طرحهای اصیل و سنتی ایرانی و همچنین طرحهای مدرن مطابق سلیقه مصرف کنندگان گرامی بوده است .

هم اکنون این شرکت با گذشت حدود یک دهه از فعالیت خود با بهره گیری از نیروهایی مصمم و متخصص توانسته است سهم قابل توجهی از بازار داخلی را به خود اختصاص داده و محصولات خود را به عنوان کالایی مرغوب و با کیفیت به کلیه مشتریان و مصرف کنندگان عزیز معرفی نماید .

 

کالکشن ماه

 

 

گالری های شاپرک

انتخاب هراحت و سریع در سراسر ایران عزیز

 

 

برای درخواست کاتالوگ محصولات لطفا به ما پیام بدهید .

 

    captcha

     

     


     

    اخبار و مقالات

    اکتبر 10, 2023
    آشنایی با تاریخچه فرش ماشینی در ایران
    ایران نام پر آوازه ای در صنعت فرش جهان دارد. به جرأت می توانیم بگوییم کسی نیست که نام و آوازه فرش ایرانی به گوشش نخورده باشد. البته این شهرت بیشتر مربوط به فرش های دستباف ایرانی است.
    ژوئن 14, 2023
    تاریخچه فرش تبریز
    فرش تبریز یکی از انواع قالی‌های ایرانی است. این شهر یکی از مهم‌ترین مراکز بافت قالی در ایران است و قالی‌های بافت آن از تنوع و گوناگونی بسیاری برخوردارند. تبریز، در حال حاضر از سوی «شورای جهانی صنایع دستی» به عنوان «شهر جهانی بافت فرش» انتخاب شده است
    اکتبر 12, 2022
    چطور رنگ فرش ماشینی را با پرده اتاق پذیرایی ست کنیم
    فرش های ماشینی تولید شده در کارخانجات فرش ماشینی کاشان در ابعاد و طرح های مختلفی بافته می شوند. فرش ماشینی علاوه بر این جزییات دارای تراکم و شانه های متفاوتی نیز می باشد.
     

     

    واحد فروش

    086-44248161